Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Tuesday, March 17, 2009

kenali aku .

Aku suka celana jeans
Aku benci rok
Aku suka cermin
Aku benci jam
Aku benci lama
Aku suka marah
Aku suka hitam
Aku benci pink
Aku suka mawar putih
Aku benci malam hari
Aku suka dini hari
Aku suka pukul dua pagi
Aku suka kopi tanpa gula
Aku suka hujan
Aku suka hujan deras
Aku benci gerimis
Aku suka tanah basah
Aku suka wangi tanah setelah hujan
Aku suka bau hutan
Aku suka suara hutan
Aku suka alam
Aku suka daun
Aku benci dingin
Aku benci panas
Aku benci hangat
Aku suka air
Aku benci cincin
Aku suka kalung
Aku benci anting
Aku suka gelang kaki
Aku suka bulutangkis
Aku benci basket
Aku suka bola
Aku benci futsal
Aku benci renang
Aku benci billiard
Aku benci janji
Aku suka gelap
Aku benci lilin
Aku benci kata ‘serius’
Aku benci 23
Aku benci tahun baru
Aku benci ulang tahun
Aku benci kebahagiaan
Aku suka kehidupan
Aku suka menungguu
Aku benci piknik
Aku suka perjalanan
Aku suka sendiri
Aku benci menyendiri
Aku benci SMA
Aku suka SMP
Aku suka pipi
Aku suka lesung pipi
Aku benci ciuman di pipi
Aku suka bercanda
Aku suka bercanda berlebihan
Aku benci bercanda serius
Aku benci berlebihan
Aku suka memancing
Aku suka sungai
Aku suka air terjun
Aku benci kolam
Aku benci ikan air tawar
Aku suka ikan laut
Aku benci pantai
Aku benci pasir putih
Aku suka laut
Aku benci lembah ugm
Aku benci sakit
Aku benci game
Aku suka ular
Aku benci ulat
Aku benci kambing
Aku benci nasi
Aku benci unggas
Aku suka menangis
Aku suka mengeluh
Aku benci mengemis
Aku suka munafik
Aku benci orang munafik
Aku benci pembohong
Aku benci pecundang
Aku benci penakut
Aku suka pemberani
Aku benci sok berani
Aku suka menunggu
Aku suka wanita seperti ibu
Aku benci wanita sepertiku
Aku suka pria bukan seperti bapak
Aku suka pria lembut
Aku benci wanita manja
Aku benci mama
Aku suka ibu
Aku suka melamun
Aku suka asam
Aku benci pahit
Aku benci manis
Aku benci rindu
Aku benci akhir cinta
Aku benci pilot
Aku benci cerutu
Aku benci jaket jeans
Aku benci harapan
Aku benci minyak rambut
Aku benci Tukul
Aku suka Nichole
Aku suka Revanno
Aku benci sinetron
Aku suka film india
Aku suka lagu Indonesia
Aku suka Idonesia
Aku suka Bantul
Aku suka barat
Aku benci timur
Aku benci kanan
Aku suka kiri
Aku benci mengalah
Aku benci ditemani
Aku benci mimpi indah
Aku suka mimpi buruk
Aku benci sejarah
Aku benci masa depan
Aku suka kekinian
Aku benci kenangan
Aku benci diingatkan
Aku benci mengingat
Aku benci teringat
Aku suka diingat

2 comments:

Unknown said...

uuuiiikkkssss wah wah wah...beta suka bangat dengan entri ini..hahaha iskh..kalau beta..lagi banyak benci dari suka..terlalu banyak benci dalam diri dan jika dicoretkan seperti kamu coretkan maka kalahlah akan ketebalan kamus dewan edisi ke 8..

vhe said...

begitukah??


berarti ngana krg bersyukur itu .

Post a Comment